27.8.10

mungkin.

sekarang jiwa semakin kacau dan menjadi sepi seperti dahulu.
ini yang aku mahu. jadi aku tak kesah perubahan ini.

kata kata juga semakin mengikut skema buku teks. haih. -.-
entah. mungkin aku baru sedar.

banyak kata kata aku coretkan dalam puisi.
tidak banyak berkaitan dengan hidup aku.

okay. berkaitan puisi dalam post sebelum nie. telukG.
act idea tu datang time cekgu aisyah bercerita.
cekgu aisyah ajar bahasa melayu.
cerita dia pasal bernas kalau tak silaplah.

bernas yang berkaitan dengan israel dan sebagainya.
hm. aku banyak idea bila time cekgu aisyah.
aku suka gila kot. walaupun time nie ramai gila yang tidur.
dan macam biasa juga.
selalunya aku seorang ja yang duduk belakang tak tidur.
macam pelik juga lah. =='
sebab time yang lain tu aku senang gila tidur.

konklusi ; aku sayang cekgu aisyah. :D

1 comment:

amira faqihah said...

cikgu aisha mmg best ;D