2.9.11

eid.

raya aidilfitri. buat mereka yang ada kirim text semua.
nanti aku tagg gambar dekat facebook.

dan buat orang tu yang kata aku nie lifeless. zzz
mereka yang aku tagged semua text aku.
means diorang ingat jugak aku nie masih hidup. =3

hanya beberapa orang ja aku reply balik.
sorry bro kredit gua tak banyak, -.-
yeah kamu. kamu dan kamu. selamat hari kemenangan, (:

pfft. oyeah. raya di kelantan lagi tahun nie.
okay aku miskin tak pergi raya pung. -________-
pakcik aku ninggal lepas solat jumaat.
so tak payah sibuk tanya duit raya berapa.
aku sepak lelaju gak karang,

okay. peduli. pfft. pertama kali pakai batik. dan juga.
tudung i n d o n . pfft. lantak ah jenama apa.
yang pasti aku taknak pakai lagi doe.
sadis. dah ah mengOBVIOUSkan lagi doublechin aku. damn. -.-


nah. muka tenuk. -__________-
*aku takkan letak gambar aku pakai batik.
perempuan gila siott,

urghh. lantak. okay. sana aku TERsangat happy.
and yes. i ate a LOT. -_______-
aku breakfast somtam woi. supper aku tapai campur aiskrim.
okay. crazy mixed. but hell. serious rindu siot. ):

somtamsomtamm ♥
heh, =3


okay. ini muka gila teruja jumpa somtamm, =3
*muka naik jerawat. pedulikan -.-


dan lagi, :D


dah. aku tak tahu nak tulis apa lagi.
nanti aku merepekmeraban lagi,

No comments: