22.9.17

-

01:42 22/ 9/ 2017
Masa aku mula menulis post ni. This is just another random post/ rant.

Last post tentang rasa. Rasa yang aku selalu rasa.
Dan mungkin akan kekal ada. Entah sampai bila,

Kau tahu, setiap hari kau keep on wondering; Macam mana dengan future? Seriously buat masa sekarang, aku lost. Imagine aku sekarang final year student, just another semester for internship, and here I am, terus wondering ke mana hala tuju aku lepas habis belajar? Oh tambahan, hutang PTPTN 17K. Makanya dua gulung sijil pengajian yang berharga 27K hutang.

Kerja? Bidang apa? Dengan economy sekarang. Sungguh. Aku tak tahu. Terdetik, ke mana perjalanan aku lepasni. I was lucky to have a supervisor yang sedang/ telah/ akan konvo untuk PhD beliau, and bila dengar his motivational story, which is dah habis dah tahap tertinggi pengajian yang ada dekat dunia, so dia boleh focus dekat akhirat. Nampak macam wow, senang? Entah. Sebab aku tak nampak/ tahu/ rasa/ ada masa susah nak sampai ke tahap tu,

Ah, macam biasa jugak. Aku larikan diri dengan tidur.


Buang masa,
Masa yang tak akan aku jumpa lagi.

Maaf, aku sumpah lost gila.

No comments: