13.3.11

holy disaster,

aku akan ingat tarikh nie lepas nie setiap kali naik bus ke tren. haih.
11mac2011. jumaat. sumpah suwey dan terbaik dalam hidup. (:

tepat 1230. terus sign kad outing. redah hujan ke busstop.
haih. sebaik lah menapak 20langkah je. dengan beg kedabak gaya
balik kampung, -.- *dobi tutup pulak en. siak gaji buta. tunggu. lepas dalam 2bus. buang masa tunggu lagi. tension traffic jam plak. dah gila tahan nak terkucil. -.- *nasib baik dapat tahan

pfft. sedarsedar dah dekat pudu. damn. aku mamai. daydreaming dia lagi.
pusing pudu. before redah ke central market. pergi tanya abang polis.
the nearest toilet. segan aku tanya dekat lelaki pasal toilet. seramsejuk gila. -.- tapi thanks abang polis. saya ingat loghat kamu. sabah bah ya ronny. :D

tersalah jalan pulak lalu lorong orang-tidur-tepi-jalan-guna-kotak.
shit. i was shaking coldly. jalan lelaju. sedar tak sedar aku berdoa.
great. aku selamat juga sampai ke stesen. orang pandang aku pelik.
geez. aku kesah pulak kan. aku buat buta ja. redah. aku bawak beg kedabak isi penuh baju seminggu. dekat pemegang aku selit teddy. :D
gila apa kalau tak bawak. susah gila ja hidup rasa. nyawa aku tu babe, :D then. masuk coach perempuan sahaja. macam bodoh lama gila nak sampai kajang.

message sama khairul hadzrin. jiran emanda. rapat jugak ahh dengan dia. sampai kajang around 1530 camtu. hadzrin tunggu. fly sekolah. teknik kajang. balik rumah. haih. hujan pulak kan. borak dan tunggu lagi dengan hadzrin. borakborak. called mak suruh amik. hadzrin blah pukul 1605 macam tu. duduk sesorang tunggu mak. bosan sejuk mengantuk lagi.

pulang. tengah unpack barang. kaklong hulur rm50 sepuluh keping CASH. aku pelik ahh. then dia kata itu aku punya. damn. sekepuk duit dapat aku tak tahu nak buat apa, -.-

p/s ; thank you kaklong. kalau selalu pun bagus jugak. hee, (:

5 comments:

Muhammad Zawawi (awimarchello) said...

mane dtg duit tu? boleh r belanje aku lepas ni :p

paranoid. said...

duit kwsp ke duit hantaran kahwin ritu kott. :D

Syifa Zul said...

serius aku nk taw duit uh dari mane,,
gile dpt duet free

paranoid. said...

duit hantara dia kahwin haritu. kira upah ah acai kitorang untuk majlis, (:

paranoid. said...

*hantaran