17.3.11

sekepala,

ini dia pelacur blog.
aqeel jessica.

gila. happy-go-lucky. joker.
dia selalu ada bila aku stabil.
dia pentingkan member.
dia teramat sempoi jugak, :D

*damn. lupa. -.-
aku kawan dia hampir 2tahun secara online
tapi pertama kali jumpa bulan12 lepas. -.-
dan. luke idris abang dia.
dan abang aku juga, (:

okay sambung balik.
tapi dia jiwa pun selalu kacau.
buat tak port tapi hati siapa tahu en.
kau kalau datang mood jiwang dia
nanti post aku macam kat bawah nie lagi,
pukul2 - 3pagi woi. gila aku otak jamm.
ahha. lupa.
aqeel jugak makhluk nocturnal,
-.-

oh. dan kenapa pelacur?
dia bukan murah okay.
gayboy pelancau semua uh. -.-
apa aku maksud.
dia seorang yang cool. (:

dua post pasal dia.
buat stats aku naik macam apatah.
-______________-

p/s ; facebook & blog dia.
mesti kawan okay, (:

2 comments:

Aqeel said...

tak pernah aku senyum macam orang gila.

kau gila la wa . bukan gila lawa. kau gila lah WA. ha macam tu . paham ? tak paham tak pa lah.

comment panjang aku suka.

NF, said...

err. haa. okayy, -.-'