22.5.11

kembar, :D

k e m b a r .
yes. kembar. macam pelik ja kan. tak. ini realiti.
kami kembar. bukan fizikal tapi mental.
guess what. cara dia bercakap. berfikir.
110% sama dengan aku. tapi beza dia bising
dan h a p p y - g o - l u c k y , (:
geez. he is so my old me, -.-

cara type message nak beza aku dan dia.
hm. aku taip penuh. dia kureng sikit.
standard ah lelaki pemalas en, :D
++setiap message dia wajib ada ' haha ',
siot betul. kadangkadang rasa macam perli pun ada.
yea. aku bukan jenis happy pun en. adoi. |:
kadangkadang. aku terasa macam text diri sendiri doe. -.-

heh. macam terlupa nak kenalkan budak nie.
okay. nama ; muhammad bin kassim lim.
sekolah ; sbp integrasi rawang.
heh. for those yang nak menggatal.
maaf. he's taken. 16052011 first anniversary lagi, (:
aku orang pertama kedua wish. wootwoot, :D

haa. okay. act dia nie kes jejak kasih macam tu ah.
lost and found jujak. haha. dia high school kajang dulu.
budak asrama. dia rapat dengan acap.
hm. rindu pulak dekat budak tu.
dah ah tak sempat jumpa time daerah ritu. ):

aku jumpa budak nie. last year. time hoki hksbp.
jersi11 nama muhammad. agak bengong ah.
aku tak cam dia langsung tahun nie.
sebab dia jersi17 nama alex.
mangkuk betul. guna nama Islam kau dah lah, -.-

okay. that's all. say hello to my kembar please, :D

1 comment:

Anna said...

Najwa. I know this guy :)