31.7.11

boy, _|_

haha. nak tepek apa jadah. sila lah. aku peduli sangat eh?
yup. aku tak stabil. jadi kenapa? aku gila. jadi kenapa?

aku punya suka lah. blog aku.
dengan suka hati nya sila lah kau block aku. (:
kaukau. specific siot kau tulis. iloike, :D

oh. hm. tak perasan eh? :D

yeah. sorry aku tak hot macam kau. ada scandal 'eww eww' sudah cukup menjijikkan. to go hell dengan budak pink. aku dah penat nak beat dia. btw tu yang kau nak sangat kan? aku sedar aku bukan jenis pinkpink. tak reti nak menyanyi coklat kacang bagai. sial.

btw masalah aku kau takkan pernah rasa.
budak. kau pernah tak rasa seminggu tak pergi breakfast?
coz you have no fucking money and your parents are going to visit you next two weeks? kau pernah rasa? bila parents orang lain datang lawat kawankawan kau. and you are watchng them laughing happily from your class? kau. aku tak ada ayah macam kau. aku tak ada happy family macam kau. but hey. i can play the happy family very well too. (:

fuck. kau tak pernah rasa duduk diamdiam ah. setakat gaduh adikberadik. standard. you got balls. fight. dont be a jackass. -.-

aku tahu ah aku salah. cerita nak gampang kat kau yang aku nie rosak apa jadah semua. tapi beragak ah weh. setiap masa pun budak pink. who am i to you? just a puppet eh? aku tahu aku kepala negative. semua benda aku responds negative.

it was your fault too. we were getting apart. remember. your newest post was about your girlfriends. guessed what. ada dekat 5gambar budak pink. aku tak jealous pulak eh? kau pernah suka and tunggu dia almost 2years. tak besar possibility untuk kau suka dia balik? aku duduk asrama. jauh. aku dah cuba singkir negative. tapi dua tahun wehh.

-______________-

okie dokie. again. ayat faveret ; aku tak stabil, :D

p/s ; FUCKYOU. i mean it.
aku pernah pulak mention siapa brader10 eh.