9.7.11

hari sukan, (:

oyeah. tahun nie hari sukan sekolah lambat gila.
lantak lah lambat ke apa. yang penting aku masuk kawad.
*setiap tahun pun itu ja acara yang aku masuk,
padahal memang aku suka kawad nie, -.-

tahun nie aku tambah acara sikit. 4 x 400m.
aku 3rd runner. record 1minit 40saat.
number dua. kira okay lah kan?

hm. kata luke. winning is a must.
aku kaki pendek. lari terkedekkedek ada ahh.
-_________________-

huh. tak kesah lah. tahun nie. kuning topaz menang.
for the first time dalam lapan tahun kott. heh, :D
tema kuning topaz ; siam majapahit jawa thailand

terbaik.
seminggu ja berlatih kawad formasi semua.
psst. aku tukang remix lagu. hoho, :D

lets cuci mata. dang. here we go,

platun terbaik, :D

oyeah. dayangayang si permaisuri.
semua pun budak lower form. aku ja sesat form5. -.-

boys. pahlawan siam katanya,

afiq izzudin. ketua platun, :D

khemah,
*sumpah aku tak tahu apa motif kolam uhh.
jangan tanya, -.-

dalam khemah, (:

toing. padahal tengah baca doa. heh,

penolong ketua rumah & ketua rumah, (:

thai konon. huh. iyo. badan aku memang kembang dah. -.-

vidoevideo, :D



lainlain di sini.
*thanks izzah

p/s ; ydp pibg nak belanja satu rumah kuning topaz hi tea sebab menang.
hoho. nurulnajwa like this, :D

No comments: