9.1.12

i have no fucking money,

that's why i'm working.

hell-o bullshits and bullshittas. kekasih hati dan juga seteru dunia.
curret status ; employed. jusco cheras selatan. balakong,

duit. satu ja sebab kenapa aku kerja. dulu department kasut ladies. rm4 sejam. kerja senang. dalam 100pasang pattern kasut ja. ada stock chart lagi. sekarang. department baju lelaki. dapper. rm3.80 sejam. tapi komisen tinggi. penat macam sial. tapi sebab fikir aku banyak hutang kaklong. mak abang lagi.
hm. siapa je nak bayar en kalau aku tak kerja?

heh. tahu. kadangkadang aku rasa marah. kenapa ayah pergi dulu and left me on my own? struggling to survive. alone in this family. well. i'm not into my family. take note.

penat menganjing dekat kawan suruh bayar hutang. useless. buang masa. yeah. aku sekarang redah full harihari. tah berapa dapat gaji aku tak tahu. itu belakang kira. nanti. gaji kerja kasut aku nak tolak siapsiap berapa hutang kaklong mak abang semua. hutang dengan family? pelik heh? haha. mestilah tak. sehari aku pinjam rm5. kira semua hari aku kerja dah rm200. minyak dalam rm50. hm. redah jea.

31hb last kerja. M suruh aku amik lesen. dia bayar. aku pun macam ; zzz. apa masalah doe kalau aku kerja? dulu betulbetul habis paper aku dah roger siapsiap. daftar aku lesen. senang nak kerja. sekarang? kerja cari aku dulu. harihari aku susahkan orang. yeah. thanks M. im a bullshit anyway. -______-

rumah. sekarang tempat aku makan tidur. keluar pagi balik malam. aku jadi lagi antisocial. dengan bebudak jusco jea aku berkawan. lepak mamak redah bola bagai. happy. perkataaan tu ja yang ada dalam hidup diorang. aku dah cuba. tapi tak sama. aku tetap nurulnajwamanan yang sama. diam bila tak terasa aku perlu berkatakata.

puisi. tak ada ruang aku bernafas. nanti gaji aku nak cari buku puisi. makanan gua tu beb. *ceh. poyo gila ayat :D

p/s; banyak yang nak tulis. tapi penat. nantilahh.

No comments: