12.1.12

part time,

dapper. permanent kuat. promoter pun mestilah kena kuat gak en. part time vs permanent heh. yuppy. aku gila kerja. kalau tengah buat kerja jangan harap nak pandang kiri kanan. neway kesian gak dengan black selalu kena sepak dengan aku. tulah kacau aku lagi en. -.-

penat. bukannya penat serve orang. tapi penat sakit hati. budak part time lain selalu buat hal. ikut suka kepala nak masuk pukul berapa. nak balik pukul berapa. cibai gaya macam jusco uh bapak kau punya. berani kau buat lagi ah budak. memang kena dengan aku.

hm. aku sepatutnya berhenti kerja hujung bulan nie. sambung amik lesen bulan2. tapi dedua permanent dapper minta aku tangguh sampai hujung bulan dua. berhenti sama dengan diorang. haru babe. aku tak kesah sangat kerja. tapi transport dan M. siapa nak settlekan? hm. |:

neway lagi berapa hari nak dapat gaji. tak sabar babe nak beli buku puisi. heh. aku dah senyum lebar sakit pipi woi. nasib tak cramp lagi, :D banyak doe perancangan gaji kerja kasut uh nanti. sikit. tapi tak apa lah. cukup bayar hutang semua. (:

p/s ; dear M. im sorry i'd troubled you. ihateyoubutiloveyou ):

No comments: