10.2.12

10feb2012,

beronggeng sakan ke kajang. mencari kerja bersama rainne amie & dibi amie. *aku dengan ren ja apply. dibi sekolah lagi woi :D
tak ingat berapa banyak dah tinggalkan number phone. tapi aku dapat satu ja call. happy home. kedai serbaneka. sebelah mcd kajang.

sheesh. bila fikir balik. okay. aku malas gila doe nak kerja balik. tak sanggup tinggalkan tidur 10jam aku. katil tb lappy huh. lagipun lesen tak habis lagi haa. -______________-

tadi ada ah roger intan jap. rindu babeng lama tak jumpa. ):
ada lah borakborak pasal bebudak jusco apa semua. serious rindu doe.
permanent aku dulu ; kak tina. last kerja hari ni. nak pindah sabah dah.

sadis gila woi. lagipun ingat nanti gaji nak jumpa diorang semua.
intan tadi pun ada ah cakap gaji aku dalam rm1000+ sebab banyak buat full dulu. aku dah macam 'oyeah? okay. cool. aku ingat dalam rm800+ ja' *based yang aku kira lah tolak campur semua hutang blablabla aku ingat simpan dalam separuh lah. tunjuk kat mak aku nie tak boros. heh. padahal, ;D *take note aku nak buat belanja beli buku puisi tak lagha okay

lain topik. next week gaji. lepak jusco jap. jumpa intan semua.
*sedih nanti tak dapat jumpa budak sotong. dia kena transfered fair leisure mall sana sadis siot tak dapat jumpa semua. and ahseng pun dah berhenti kerja. ingat nak belanja diorang semua en. hm. nanti rezeki bila jumpa lahh. lagipun diorang semua dah pakat nak berhenti kerja redah mines serdang pulak,

neway tah pahal lately aku asyik teringat budak sotong. aduh. susah jugak eh bila dah suka and mula sayang seseorang nie. -.- tak apa. buat masa sekarang watlek sap kok lu k der. hee (:

p/s ; oyeah. thanks budak sotong ajar aku macam mana perangai celakas macam kau jugak. -.-

No comments: