7.2.12

short post.

tekanan hidup yang meningkat akibat teramat bosan semenjak aku tak kerja ni. -____- okayy. i'll make this quick. just a short post,
- menunggu gaji 15hb. pfft. lama gila duhh.
- aku miskin sekarang. sila tak payah ajak keluar.
- tv katil dan lappy jadi teman terbaik buat masa sekarang. -.-
- masa berhibernasi ; 10jam. teramat tolong jangan kacau ye awak,
- bilik tidur dalam proses pengubahsuaian hihi :D
- berat masih statik 50kg. tingginya idak ler. zz -_____-
- facebook dah semakin bosan. semua orang dah kerja. haih,
- aku dah reti guna remote astro. heh :D *okay lame
- rambut gugur macam haram. dah tak boleh makan maggi. *sobsob
- and yeah. aku masih single. tak minat doe couplecouple,
- hell ritu aku tak tidur langsung 5jam kpp tu, :D
- aku banyak kali tunda date dengan budak tu. aduh. sorry awek, ):

p/s ; i'm getting fat like a pig -_____-

No comments: