23.4.12

berat badan,

hell-o, hi, hey, hoi, assalamualaikum my dear fakers. here i am najwa farnan. hihi peace yaww. ^^v kepala otak separa tak betul akibat proses penghadaman glukosa extra. perkara biasa lah kan bila aku hyper kes terlebih gula. okay. sila ignore. -_-

back to the topic. lately berat badan aku suddenly turun menjadi around 47 - 48kg. padahal before nie selalunya around 48 - 50kg. jangan tanya macam mana boleh kurus sebab aku sendiri pun tak tahu macam mana berat boleh turun. nak cakap aku diet memang tak lah kan sebab aku memang tak kesah dah pasal makan. asal lapar memang aku makan. sheesh. bad habit coz even tengah malam pun aku redah tibai maggi kalau dah lapar sangat, -.-

lama tak timbang berat badan act. time MAC *majlis anugerah cemerlang which aku tak patut pergi pun sebab tak cemerlang pun -,- tapi ada lah dua tiga orang yang tegur aku dah kurus. padahal aku tak terasa kurus langsung |: bila balik terus pergi timbang. aku pun dah like-seriously-weh 47kg!?
-______-

memula kinda happy lah sikit berat dah asal 47kg serupa sebelum masuk asrama dulu. tapi serious babe 47kg tu makna aku tetap gemuk lagi. ): 45kg baru kurus weh. aku nak jugak ada body lawa ada shape. huu, T.T

aku nak size pinggang 27inch. itu baru kurus dan bermakna aku akan berat 45kg time tu! :D

No comments: