2.4.12

hari tua,

semalam.01april. gua last kerja fair kasut jusco sana.
semalam. hari tua gua. tarikh menjadi matang kononnya.
padahal itu tanda umur gua makin pendek.
gua. gua dan gua.
Tuhan. cepatlah amik gua pergi. ):

p/s ; setiap hari gua doa cepat lah gua pergi):

. . . . . . . . . . . .

kerja. kerja. dan semalam last. lepas nie sambung lesen balik. haih. penat gila wehh. overnight cheras - putrajaya - cheras. lastlast semua pakat tidur kat mamak pelita cheras sana sementara tunggu hujan reda sikit. haru gila. tapi tak kesah lah. aku enjoy eventhough hati sakit kan. hm. damn budak sotong-.-

dear budak sotong. hell kau umur 20tahun perangai haram jadah. nasib aku dah lepas 18tahun. tak apa. aku try dengan perangai sial kau. aku kuat lah weh nak uji bagai konon. aku tahu kau banyak dah luka. sebab tu aku nak jadi ubat kau. faham syafiq syah?

kau. banyak sangat sebab aku pilih kau. tapi tak terluah.

okay. tukar topik. bukan cerita baru pun. lama dah. remember bebudak jusco yang aku ada mentioned before nie. mereka. mostly mereka adik abang dan segala apa apa tah dalam 3 6 dan blablabla. ini api. dan aku tahu aku main api. tapi aku tahu apa had aku. cukup aku ada budak sotong seorang. dan. aku tahu. aku masih bawah tanggungan abang aku lagi. belum tiba masa.

dear my beloved si gulagula yang merangkap cik lipstick. terima kasih yang teramat sangat kat kau. hella aku tak tahu nak cakap apa doe. banyak sangat nak cerita. haha. biasalah. budak serabut macam aku nie mana pernah nak betul kan, :D comel. kau selalu comel. ^^, haha. -oo- heh. nah. oinkoink untuk kau. lama tak buat formula babi gila dengan kau, ): kaukaukau dan kau. aku nanti nak tuntut janji aku. tapi tah bila. damn aku selalu break janji aku): jahat betul aku nie kan. hm. |:

kau aku. kita kawan sampai jannah. ini janji aku,

No comments: