18.1.10

14jan2010.

yea. its thursday. hari yang ada extra class.
sampai 2.12petang. and its english period.
grr. ade ke patut time sleepy gila uh.
cekgu suh wat essay? -.-
terbaek. aku + sya mula buwat essay sendiri.
tajuk yang diberi ; people festival.

and this is the hasil nye. (:

hari raya korban saya. (:

pagi pagi. sedang takbir bergema. saya bangun.
saya mandi. saya mandi wajib sekali.
mandi aer perigi. sejuk. grr. saya terkencing kencing.
alamak. dalam hati. 'mandi wajib lagi sekali ler. =.=' '
selepas mandi wajib yang kedua. saya segera memakai
gel rambut jenama brylcream 247hours strong hold puye.
sesudah hensem dengan rambut mohawk terbaru.
saya bajet american next top model jalan2 depan cermin
buat pout. oke. tipu siket. nampak sangat ta pakai baju lagi.
tapi... saya rasa hensem nyahh gitu. maka saya teruskan
saja aksi itu. ditambah pule dengan pose mohamed ali
menayangkan muscle saya yang berketul ketul gitu.
aww. tergode nyah.
dah. cukup. buat tambah dosa buat tigershow sendiri.
lepas itu. saya pergi siapsiap pakai baju seluar taruk siket
one drop perfume yang tipu kene pakai berdrop drop
baru ada bau. dan saya pergi ketempat penyembelihan
lembu korban. opps. terlupe plak. solat raya k0rban sekali.
hesy. itulah saya muda muda sudah nyanyuk. itulah akibat
penggunaan chemical di dalam syampoo sunsilk yang kononnye
membuat rambut licin berkilat kilau umpama lantai yang
baru dimop pencuci ajax fabuloso. saya nyanyuk dan hensem
tahu. *keningkening. macam lah ada kena mengena. apa kau
pikir syampoo tu meresap masuk otak kau lepastu dia cuci
otak kau macam ajax fabuloso.
hesh. sambung cerita. setibanya saya di tempat
penyembelihan. saya terlihat seekor lembu yag diikat
di pokok keladi bagi mengelakkan dia berlari berkejaran
dengan lembu betina jiran sebelah yang dijadikan pameran
di hadapan rumah. *tade motif. sesuailah dengan pokok
keladi tersebut yang tumbuh dengan majunya hasil tahi tersebut.
tanpa disangka. bahu saya ditepuk seseorang. oh. pak
imam rupanya. hatiku berbisik. 'pak imam nie gila ke
pakai cermin mata hitam. rupa da macam belalalang pegi
pasar tengah hari. seolah olah memahami pertanyaan aku.
pak imam seraya berkata. ' rambut kamu tu ha. berkilau sangat.
sebaek tak buta ag nak semelih lembu pasni. ' oh. gitu rupanya.
aku segera blah tanpa mempedulikan pak imam menyambung
khutbah cermin mata hitamnya.
tapi aku patah balik. aku tak sempat tunaikan hajat aku
untuk menaiki lembu korban tersebut. maka aku pun cuba
untuk menaiki lembu tersebut. kerana bila saya nak naek
menggunakan ekorya. setiap kali itu juga tahi - tahi comel
berguguran jatuh.
konklusinya. saya panjat atas bumbung rumah dan
melompat ke atas lembu tersebut. seraya berkata
' SAPII. OOO! ' haha. bergaya sungguh usaha saya itu.
maka dengan itu. lemu tersebut mula melakukan drop
dead dan moshing segila irama lagu core dr. acula. lepastu.
tiba tiba saya jatuh pengsan dan bila saya sedar. sayalah
lembu itu. (:

No comments: