15.1.10

-.-

i just got a surat tawaran to sbpi gombak. seriously. im not expecting it. -.-
coz aku harap sangat dapat masuk teknik kuala lumpur. grr.
t mesti ak ridu sya suma. hm. T-T
rindu lepak lepak bagai. ):
hm. tah a. tatahu ak pegi ke ta.

mak kata sebaek aku ta dapat tawaran yg jejauh.
aku da carik info pasal sekolah nie.
grr. sekolah uh besar gila.
30buah kelas bhai. -.-
and seriously aku rasa budakbudak yang pandai gila ja kat situ.
and aku ta tergolong dengan mereka semua. -.-

nie gamba yang aku carik pasal sekolah uh.

tempat perhimpunan dia.
gila besar sial. |:


surau.
yang berganda ganda besar dia.


asrama dia.
tiles bhai. gila ah.


dan terakhir padang dia.
aku rasa 4kali padang convent. mak haih.
=.=

1 comment:

AzzamAzhar said...

Found your blog in somewhere , luckily i dpt SMT Kuala Lumpur and maybe i pegi hehe :)