26.1.10

stupid urine test.

haha. 1st time buwat urine test.
gelimat! ta reti menatang ni doe.

1st kakak uh bg bekas urine.
reaksi aku mcm nie agaknye. -.-


huh. ta reti doe. geli un ada gak.
sebaek dapat jugak lah urine separuh bekas.

-_______________________-

then. gi amek darah plak.
pergh. ag gila babi. ]: jarum dia hensem.
yeah. aku muke bole senyum ag time uh. -.-

siot ja perangai. :D
pas uh buwat check tulang uh.
xray. xray. xray. :)
ta bole blah gila.
tulang aku ada bengkok siket.
uh. apa tah. kena minum susu selalu.
kasi tulang kuat. -.-
aku kena minum susu nespray ag lah.

ye. menghabeskan mase un9 kt opis kaklong.
aku suka. pasang lagu hardcore kuatkuat.
biar mayat kat bilik sebelah bangun join mosh. :D

*apa tah susah jugak menatang sbp nie.
u s t a z a h hardcore bhai! >:D

No comments: