14.11.10

pelancau.

orang kata bila dah masuk sekolah asrama penuh mesti pandai gila. nanti spm confirm dapat straight A+. tapi orang tak tahu. tekanan apa yang aku rasa. environment study dia. serius macam bilik mayat.
hm. entahlah. fail? ahha. sejak aku masuk kott bersepah paper failed. sial. bila tak dapat result bagus. bayangkan. bila orang yang kau harap nak bagi kau semangat untuk bangun. dia cuma bagi katakata yang buat kau rasa kau mati lagi baik. hm. arwah ayah tak pernah buat macam nie. kalau aku jatuh. dia akan bagi aku semangat untuk bangun lagi. tunjuk apa yang aku mampu buat. sekurangkurangnya aku dah berusaha apa aku mampu. aku perlu katakata ransangan you moron. bukan dengan katakata yang buat aku rasa hidup ni tak guna langsung. tahu. sakit gila apa yang aku rasa nie.

mungkin kamu tak rasa apa yang aku rasa.
selagi kamu tak berdiri atas kaki aku.

ihatemyselffornotbeingtheoldme. )':

No comments: