14.2.10

03feb2010.

arie nie bufday nadia. uh. uh. hobi baru aku.
bangun awal pagi then kejut semua orang dlm dorm.
ahha. tu lah pasal aku mmg bangun awal ja.
(:

btw. the mickey dance by the senoirs made me
laughed all the way back to my dorm.
lol. serious boys macam gays kot.
aww. aww. gay comel kot. :D

*najwa suka gay. bukan lessbo okay.
ahcap. kau jgn marah okay. (:

today. a little energetic. hoah. tade muke depressed
mintak penyepak. :B
then ada pengenalan track merentas desa.
5kilometer bhai. jauh gila kot. -________-
beza 2km dari convent punye.

yeah. semue budak dorm aku BAIKBAIK.
haha. amek kau siap bold ag uh. :D
mostly mereka dalam aliran sains agama.
kau bayang. aku sorang ja dak aliran teknikal.

*budak kelas teknikal memang da cop muka
ada masalah disiplin. keturunan tiap tiap
tahun pun sama. -.-


okay okay. okay jea asrama nie.
memula masa masuk memang pelik gila.
pasal aku tatahu pun camne life kat asrama nie.
dan sistem 'after' nye itu. -.-
tapi pas beberapa jam. aku sudah okay.

budak baru yg masuk sama aku dorm itu.
puteri emanda. yeah. of coz dia lawa sesuai
dengan nama dia. -.- dia agak rock. dan biseng. :)

budak dorm aku 16orang.
dari 16. 4orang ja fom4.
aku. izzah. amni. +emanda.
lelaen uh laen tingkatan.

*aku kat sini agak pendiam.
yepyep. najwa are no fun anymore.
setupid her. |:


then. ada damn bored ceramah about a k a d e m i k.
bila ada latihan dalam kumpulan.
aku semangat siket hoah pasal aku dapat bab
buat logo nie. (:

ayah. aimissyou lah. )':

*ive learned the gay mickey dance. :D

3 comments:

Anonymous said...

eyy,im one of integombians,,one of ur btch,,n bile u ckp psl gay dnce uh,,i was lyke..lwk gile kow..br ak prasan ek..tbe2 rs cm dodol gile i did dnce dt dnce snce f2 ..i think..but act i did enjoy wat gay dnce uh..btw great thinking..~

NF, said...

lol. dodol? :D

cHak JenN^-^ said...

cam bongek g2,,^^