14.2.10

2feb2010.

stupid orientasi. |:

well. mesti korang suma pikir orientasi is the best
damn thing yang korang akan suka bila ada kat
tempat baru. ta kesah lah apa aktiviti yg korang
akan buwat lebih - bih ag kalo menatang uh seminggu.
huih. mentekedarah owh. -.-
yeah, macam pig kot. even aku aliran teknikal.
mostly bebudak kat sini tudung labuh bhai. -.-'

piggy boo. aku ta bawak jam tangan.
ahha. dahla semua benda kat sini kena cepat.
um. maksud aku. kena mandi cepat. makan cepat.
and all that things yg cepat cepat lah. -.-

yeah. dan terbaek. aku masuk dewan lambat.
ande free free ja kena tahan pasal lambat.
uh. setupid gila.

shittee. aku rindu dia. but i wonts give up on
this this fucking asrama thing. |:

*my first day at the the SBPIG. -.-
im so fucking tired. i want my lipstick.
i miss you lah babbie. ):

No comments: