1.2.10

pergi.



byebye kajang.
banyak perkara yg tak leh lupa kat sini.
aku pergi tok sebuah memori yg baru.



sya. thanks teman aku selama nie.
kita gelak. nanges. jatuh. bangun sesama.
da cukup membuktikan kau terbaek dlm idop aku.
aku sayang kau gay gila. :)
*rindu gila makan somtam dengan kau.
nanges then gelak gelak.
ailebiu weh. (:



acap. zaim. + amin.
*amin gmb tade. -.-
thanks jadi teman lepak maple.
dan juge pakar jiwa gila aku.

sbb korang lah aku maseh berdiri.
tak jatuh menanges selepas dikecewakan.
memori 091009.



nazira. intan.
*+ miza yg da blah tuanku jaafar.
thanks korang selalu ajar math.
*bg pinjam buku actually.
aku sayang korang gegila doe.
hm. :(
aku janji rajen call korang okay.



rakan sekelas 3jed yg ta berape rapat sangat.
dol the best okay. :)



teman. aku sayang kalian sangat2.

*dear kakak sofia + abg donut.
sorry ta dapat luang banyak masa sama kalian.
raya cina kita hang okay. :)

No comments: