25.2.10

17feb2010.

pb kau babbie. -.-

hoah. rini sudah kembali ke asrama. then my 'asrama' life began.
nothing much to do. after kemas - ing my lokar. aku pun
mule lah golek golek and watched other people unpacked their
things. -.- siyes tade keje haih.

yepyep. were having a pot luck. yeah sudah tentu makanan
yang banyak lemak da menyelerekan. ketua dorm [ kd ] aku
bawak sate kajang 100batang bhai. ++makanan yg bebudak
laen bawak. okay. 16orang bawak. grr. banyak gila.
dan juge. aku agak hyper lah today.
ditambah pula dgn homework bertimbun macam batu caves.
*penggunaan batu caves pasal gombak dekat batu caves. eh.
salah. batu caves dekat gombak. -.-

haih. lemah semangat terus. tapi aku naek semangat balek bila
time makan makan nie. haha. terbaek.
aku makan paleng banyak kot.
14cucuk sate + 3cup dadih +sampingan. gila ah.
lemak. lemak. lemak. -.-

No comments: