16.2.10

yesterday.

semalam pegi melaka lah.
act tunaikan hajat ayah dulu.

kat sana pegi jalan jalan macam biasa lah.
aku pong tatahu jalan pegi mana.
dataran pahlawan. then jalan jalan.
hoah. aku tatahu mana ag. tapi aku nampak jalan ja.

haih. paham ke aku tules ape.
aku pong ta paham. -.-

tapi yang paleng best.
pasal aku dapat payung botol hello kitty.
memula rasa nak sepak jugak tokei uh.
mahal gila. padahal kedai sebelah murah rm3.
ceh. da rugi rm3 tahu. -.-
tapi tapea. pasal design hello kitty kan. (:

macam biasa juga lah.
tangkap gambar aku yg hensem.
(:

muka tahan panas bhai.
hitam siot. -.-


gedik kau peace.
orang belakang kasi bontot. :O


sesat. -.-


hitam gedik.


hitam. -.-


lembu tipu. kau hensem tapi juling. (:


gulagula.


gemok.


muzium setem.
setem kuceng dia hensem.
aku pong mintak mak aku burn rm4.
tok setem kuceng itu.
*tatahu apa motif aku beli -.-
yeah. warock beb. (:


patung.
*apa motif pong aku tatahu.


okay. okay. tu ja aku merepek rini.
saket bontot da ngadap pc. -.-

No comments: