27.2.10

batak9. :D

haha. today is my brother's birthday.
27feb2010. (:
and i got the free call too.
because my num sudah daftar under his ic.
then since pukol12. aku start calling calling semua orang.
haha. memang malang siapa yg angkat fon call aku.
dari kol12 sampai kol4 pagi direct aku bergayut bhai.
gile ah. :D

then tengah aku sedap bergayut sama izwan.
dalam kol3 cm uh.
tetibe ada music background.
aku pelik ah pasal tetibe lagu lady gaga bagai. -.-'

tanye wan. suh dia tuka lagu.
yea. lagu paparazzi kot time uh.
mate aku plak kuyu ja. -____________-
lagu paparazzi dahla ta sesuai gila. O_O
then wan kate. manada pasang lagu.
aku pk dia memaen ja kot.
cuak gak aku. |:

haha. nampak sangat kitorang ta penah try background
music. then. aku maen tekan tekan num.
bile tekan num9 dia tuka lagu laen.

then izwan tuka lagu banyak kali pasal lagu semua
lagu hujan kan. mana minat doe. -________-
jpg memang tade borak banyak.
pasal dah batak num9. pergh. tgh malam maen tekan
tekan num9. gila betul. :D

maseh gatal tangan nak tekan num9 ag doe. :p


wan. wan. tenkiu jadi gila sama aku.
mushroom spaggheti. (:

No comments: