17.12.10

kerja ♥

firstofall.
im not jobless anymore.
woot woot. :D

aku dapat kerja kat bahagian perempuan.
specific sikit bahagian bra.
hee. kerja pertama aku comel kan. :D

kerja rm400 untuk dua minggu.
kira okay lah en.
aku nak buat belanja sekolah nanti.
* ++belanja budak tu.
aku ada janji en kat kau. hee. (:

kenapa kerja?
yea. asrama kena guna banyak duit doe.
takkan nak beban mak aku lagi. hm. |:
ada classmate suruh aku minta biasiswa anak yatim.
tapi aku tahu ada lagi perlukan dari aku.
so aku tak kesah sangat lah. (:

extra energy diperlukan.
kerja sekolah banyak tak siap lagi pulak tu. haih.
tak apa lah. pengalaman kata orang.
++bagus betul ada pulak member lama kerja kat situ. :D

p/s ; maybe jarang update lepas nie. -.-

2 comments:

Hazim. said...

Jeng jeng jeng :D

Anonymous said...

tunggu duit kwsp kaklong
hehehehe