20.12.10

kerja,

dapat kawan baru named aina & yana. break semua dengan diorang dan amin. -.- semalam kesian sufri. *kawan lama kat sekolah agama dulu di mana kalau aku jumpa dia aku bagi panadol sebiji setiap kali aku datang sekolah agama hari yang ada kelas bahasa arab ja. aku suka bahasa arab dulu. serious. -.-
okayy. sufri. dia pusing kat bahagian bra tempat aku kerja en. nak ajak aku break lunch sekali. satgi kena sound pulak dengan kakak yang jaga bahagian bra sekali dengan aku. haih. kesian kau budak. tapi beb. aku serius respect kau doe. wa angkat tabik spring ah bila wa tahu lu jadi ketua pengawas kat smk saas tu. *smk sultan abdul aziz shah. serius hebat ah lu. :D

customer. -.-
my first customer. seorang kakak yang sangat baik sanggup tunggu aku cari bra renda renda yang dia pilih. tahi. dahlah banyak gila rendarenda bagai. terima kasih ehh kak saya budak baru belajar. :D

p/s ; aku bukan kes microsoft. tapi kes kertas word. err. ada ke? um. tak apa lah. tak kesah. -.- okay. kerja. kerja. :D

No comments: