5.12.10

smile.

they brighten my days.
left ; anum. haziq. topek. acap.

anum.
sorry first jumpa kau dah kena sepak dengan aku.
okay. lain kali jangan buat aku bengang.
yossh. im your adik abang. :D
poli leklok eh abang weh?
abang? gelimatt. ahha :DD

haziq.
serius bulu mata kau lawaa dohh. -.-
yeah. join jogg ramairamai terbaik nyahh. (:

topek.
tatahu nak cakap apa.
kau basket hebatt? haha :DD
okay. aku tak suka basket.
jangan paksa aku main lagi. -.-

acap.
yossh budak kau terbaik.
okayy. aku gemuk.
tak payah tayang lengan kau tuu.
geli aku nyahh.
-________________-


p/s ; pagi pagi aku dengan adik aku join diorang jogg.
nak kurus. tapi tak kuruskurus pun -__-
yeah. selalu kena buli.
anum dengan topek dah balik poli.
sekarang aku dah stop jogg.
merenyam katil bangun tengah hari. hoho :D

No comments: