4.12.10

shortmessagingsystem.

di mana katakata mereka buat aku tersenyum selalu. (:
*peringatan. aku pun akan balas sedas jugak okay -.-


me ; ra. mati dah ke? nak kubur tak?
ra ; nak. keranda kay. kayu jati. tanah gambut. nisan batu sungai. wasiat aku nie noia.
me ; jati mahal. aku ganti dengan plastik. tahan lama. murah. tanah gambut. atas aku tanam bonsai bakau. batu sungai leceh. aku guna kerikil. amacam.

ceh. nak keranda jati konon. mati kau kapan ja doe. -.-


me ; uh. siott. pergi check darah baru boleh makan. -.-
capix ; wah. sampai ceh darah . asal ?
me ; check untuk talasemia apa tah. siot duadua tangan aku kena cucuk. gelakgelak punya pasal. -.-
capix ; aku tak paham . ape kene mengena ngan gelak ?
me ; aku gelak goyanggoyang. kakak tu tersalah cucuklah. -.-
capix ; == sape suruh kau gelak2
me ; aku tengok jarum tu panjang kot. siott -.-

gahh. aku gelak sebab aku rasa nervous gila tengok jarum tu. urghh. babbi ja ohh. duadua belah pulak tu. -____________-


aqeel ; awek singapore wait for me!
me ; babbi gatal. ala diorang speaking kot.
aqeel ; biarla gatal aku suka. hahahaha celaka battery sikit charger tinggal.
me ; haha. weh. nak souvenir.
aqeel ; pelempang padu bole la aku kasi. duit barai ni jgn mcm2.
me ; haha. tarahal. bak datang.
aqeel ; kau nak jumpa aku pun tanak. damn.
me ; bukan taknak. aku ada hal kot. hm.

ngokngek sungguh kau aqeel. haritu balik kelantan pun charger tinggal. adoi. -.- nak bagi pelempang padu konon. bak datang weh. :DD lagi siott. dahlah memang aku ada hal kot tak dapat nak join korang hari tu. hm. ):


me ; ra. aku rasa nak tumbuk kau lajulaju.
ra ; okeng,
me ; bagus. aku suka ini.

hoho. serius part nie kau cakap dengan aku siapa ja yang nak kata okay kalau aku cakap nak tumbuk dia lajulaju. raccoon kau terbaik. :DD


p/s ; okay. aku mengaku aku jenis malas buang messages. melainkan dah berat gila memory. hell yeah. oinkoink. :DD

No comments: